poniedziałek, 31 grudnia 2018

Cisza na blogu

http://starstableonlinemolly.blogspot.com/2018/12/cisza-na-blogu.html#more




Hej!

Przez ostatnie kilka miesięcy (jak ten czas leci!) na blogu panuje cisza. Nie jest to żadna cisza przed burzą. Po prostu nie mam o czym pisać. Ostatnie zadania z fabuły, z Ydrisem, były dla mnie bardzo nieciekawe i niezrozumiałe. Dlatego zamiast typowego posta o fabule, napisałam "Przemyślenia po zadaniach z fabuły", a potem nastąpiła wspomniana powyżej cisza.

Co spowodowało ciszę?
Przede wszystkim brak pomysłów. W pisaniu opowiadań nie jestem dobra, w grze nie dzieje się nic ciekawego, w Historii Głównej jest mnóstwo znaków zapytania, ale fabuła jest tak zagmatwana, że z pewnością nie wymyślę żadnej teorii. Nie wiem, co jeszcze mogłabym zrobić.

Może wy podsuniecie mi jakiś pomysł? Co chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Piszcie w komentarzach!


Molly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz