sobota, 2 kwietnia 2016

Spoilery #3 - Tragiczna Historia

Cześć ponownie!

Przepraszam, że tak późno :'( Zauważyliście pewnie, że nie ma "Środowych Aktualizacji" i ich "Ocen". Otóż uznałam, że to trochę głupie robić sprawozdanie z każdej aktualizacji, skoro i tak wszyscy mogą sprawdzić co w niej było na oficjalnej stronie Star Stable Online. Od tej chwili, będę umieszczać tylko Spoilery.

Tak więc... Oto kilka zdjęć, nie będę pisać dużo, ponieważ Spoilery to zadania, które najlepiej żeby każdy odkrył sam. Oczywiście na Lustrzanych Bagnach ciągle jest zima -,-

Oto Frida, o której była mowa w aktualnościach.
Uuuu... To musi boleć :S
Foxpearl to kucyk, a udźwignie (na moje oko) dwudziesto-
paroletnią dziewczynę i trzydziesto-
paroletnią kobietę. Silna.
Jaka piękna wiosna -,-
Buttergood.... będę kłopoty...
A czy przypadkiem tu nie było niejakiej Hawaii Jones?
To chyba pierwsza animacja, w której nasza postać rzeczywiście coś podnosi :) Brawo SSO! Ale ten wóz na pewno lekki nie był -,-
Zapomniałam, że jestem na kucu -,-















Chwila odpoczynku. Spacer z Atlasem :)













 Teraz spróbuj wygrać Buttergood! B)
 Fox! Przybiegłaś aż z drugiego końca terenu stadniny? Przecież tylko szczotkowałam konia Thomasa Rockwell! Zazdrośnica mała... -,-
Za duży tłok... -,- Wszyscy do pudła! Akhem... znaczy... do ignora...



















Zdjęcia są trochę nie po kolei. Zadani są naprawdę fajne i polecam je wszystkim :)

Do zobaczenia!

Molly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz