niedziela, 3 kwietnia 2016

Przez Przypadek Dostałam Się Do Fortu Maria...

Siemaneczko kochani!

Cóż... Od kilku dni, lubię na jeździć od Stajni Złotych Liści do Fortu Maria różnymi tempami konia udając, że jadę na misję ratunkową dla Justina. Jak wiecie z ostatniej historii głównej, młody Moorland jest całkowicie bezużyteczny dla Dark Core. Bóg wie co oni z nim zrobią. Wracając do tematu... widziałam jak jedna dziewczyna chodzi po formacjach skalnych przy Forcie Maria i chciałam zrobić to samo, jednak koń by nie przeszedł, było za wąsko (potem się okazało, że postać też nie :')). Więc chciałam zsiąść z konia. Był ustawiony prawą stroną do Fortu. Skończyło się to tak:





















Weszłam pod Fort Maria :) Ale ćśśś..! Nikt się nie dowie :) Wygląda na to, że w Forcie Maria stoi spiralna konstrukcja, otoczona trzema murami w kształcie kwadratów.






















Woah! Nie mogę się doczekać, aż bramy Fortu staną otworem :)

Pozdrawiam

Molly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz