niedziela, 27 sierpnia 2017

Przed szkołą...




Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam obraz w nagłówku bloga. Nie przedstawia on już ani mojej
postaci, ani jednego z moich koni. Powód jest taki, że znając moje zamiłowanie do zmieniania fryzury i makijażu, nie będzie mi się chciało za każdym razem robić nowego zdjęcia, potem go dopasowywać itd. Poza tym, nie będę miała na to czasu, ponieważ nie ubłagalnie zbliża się początek roku szkolnego. Co to oznacza? Będę, że tak powiem "zaniedbywać" pisanie bloga. Po prostu chciałabym przeznaczyć więcej czasu na naukę. Będę musiała także, popracować nad moją kondycją, która przyda mi się do jazdy konnej. I tak spędziłam praktycznie całe wakacje przy komputerze i należałoby od niego odpocząć.

A Wam życzę samych dobrych ocen i powodzenia w nowym roku szkolnym :)


Molly

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz