czwartek, 24 marca 2016

Blog "Star Stable Online: Molly - Teorie" - Usunięty!

Cześć!

Uff! Wszystkie teorie przeniesione :) Tak jak mówiłam, to bez sensu, żeby były dwa blogi. Możecie zobaczyć pod spodem trzy teorie. Jesteście pewnie ciekawi, dlaczego zrobiłam nowe zdjęcia? Otóż tamte usunęłam, bo tylko zapychały pamięć dysku a nawet gdybym tego nie zrobiła, wspominałam, ze problem z dyskiem się powtórzył i znowu był wymieniany. I wszystkie zdjęcia, obrazy i inne duperele szlag trafił!
Mogłam je pobrać, ale pobrane były dużo mniejsze niż normalnie zrobione zdjęcia. Sorki, że tak dużo tam Candymadness, ale akurat go trenowałam i gdy robiłam zdjęcia do jednej teorii od razu zauważałam, że jestem blisko miejsca gdzie mam zrobić zdjęcie do kolejnej teorii, a nie chciałam jechać drugi raz tylko dlatego, że ciągle jestem na kucu islandzkim :)

Pozdrawiam

Molly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz